Ahad, 3 Jun 2007

CORETAN PERTAMA

Assalamualaikum,inilah kali petama aku buat blog aku snirik.aku pon x taw nak tulis aper,yang pastinyer.....maser nih maser aku cuti penggal 2.ok lah...aku citer sketlahh pasal diri akunih...namer aku...JAMILAH BT MOHD NASRI....umur aku....15 taun dah.taun nih,aku akan amik PMR...biler teringat pekse...aku jadik bedebar la plak.terutamenyer...aku ni pon baru abis pekse....sakit btoll!...x per laa ...mungkin ALLAH nak uji aku kot,,coz waktu pekse tuhh...aku skit telinga....ader luka....so,x leh lah nak study kuat sangat.....kekadang geram gak....yerlaa...sahabat aku dapat markah tinggi...aku,hm..bleh laa.Tulaa....kadang2 nak ckp jerk kat umi suruh umi x payah datang mase hari prestasi nanti....yerlaa...aku bukan nyer dpt markah tinggi pon....yerlaa.bayangkan,2 malam aku x dapat tido sbb sakit telinga lah! Takper laaa...aperpon,tawakal jerlah supaya x dpt nombor corot.AMEEN........

1 ulasan:

mawar biru berkata...

hello milah...nie syura...milah kakakku yang kelakar dan lucu...dek x lekang dari igauanku...huhu..mielahhhhhhh!!!!!!!!!